دانلود موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با کیفیت عالی

دانلود موزیک جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام نه نگو

Download New Music Sina Shabankhani – Na Nagoo

دمو آهنگ اضافه شد

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی نه نگو

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی نه نگو

نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم
دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم
نه نه نه نگو نگو که دیوونه شدم
چجوری منکرش میشی مطمئنم من از خودم

متن آهنگ نه نگو سینا شعبانخانی

نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم
دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم
نه نه نه نگو نگو که دیوونه شدم
چجوری منکرش میشی مطمئنم من از خودم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی